Дистанційне навчання 11 клас

2023-2024

16 лютого.

Тема 1: Текстові рядки як масиви символів.

Тема 2: Зображення як цілісний об’єкт та як масив пікселів.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
1

2


15 лютого.

Тема 1: Поняття, реалізація та застосування масивів (списків).

Тема 2: Функції та методи опрацювання масивів (списків).

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
 1
2


13 лютого.

Тема:  Взаємодія об’єктів.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.




28 листопада.

Тема: Використання форм для введення й редагування даних.

Опрацюйте матеріал за презентацією.



27 листопада.

Тема: Створення форм за допомогою конструктора форм.

Опрацюйте матеріал за презентацією.





9 травня.

Інформатика.

Тема : Формально-логічні закони: тотожності, протиріччя, виключення третього, достатньої підстави.

1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://elearn.nubip.edu.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=397131

2. Завтра тести з даної теми.



24 лютого.

Інформатика.

Тема : Анімація. Види анімації. Комп’ютерна анімація.

Порівняння растрової та векторної анімації.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

 

 Біологія.

Тема:  

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.



23 лютого.

Інформатика.

Тема : Представлення та захист навчальних проєктів.

1. Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4218423

Пройти потрібно до 23 лютого 20.00.



17 листопада.

Інформатика.

Тема: Створення форм за допомогою простих засобів.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст. 65-69 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


4 листопада.

Інформатика.

Тема 1: Створення структури таблиць і введення вмісту.

Тема 2: Пошук, сортування і фільтрація даних у таблицях.

1. Опрацюйте матеріал за презентаціями.
2. Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8395114

Пройти потрібно до 4 листопада 20.00.


   


Біологія.

Тема: Фотоперіодизм та його адаптивне значення.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

3 листопада.

Інформатика.

Тема: Сортування та фільтрація записів. Операції над таблицями.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст. 37-40 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


2 листопада.

Інформатика.

Тема: Уведення, пошук і редагування даних у таблиці.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст. 33-36 підручника.
2. Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1831740

Пройти потрібно до 2 листопада 20.00.

 


1 листопада.

Інформатика.

Тема: Ключові поля, індекси, зв’язування таблиць.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст. 28-32 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


Біологія.

Тема: Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації. Типи адаптивних біологічних ритмів організмів.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 11  підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


28 жовтня.

Біологія.

Тема: Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 10 ст.66-69  підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

27 жовтня.

Інформатика.

Тема:  Основні відомості про СУБД Access.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст.17-19 підручника.
2. Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6495990

Пройти потрібно до 27 жовтня 20.00.


26 жовтня.

Інформатика.

Тема:  Бази даних в інформаційних системах.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст.14-16 підручника.
2. Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6846733

Пройти потрібно до 26 жовтня 20.00.



25 жовтня.

Інформатика.

Тема: Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області. Класифікація зв’язків за множинністю та обов’язковістю.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


Біологія.

Тема: Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна.

Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4797895
Пройти потрібно до 25 жовтня 20.00.


20 жовтня.

Інформатика.

Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8814071
Пройти потрібно до 20 жовтня 20.00.


19 жовтня.

Інформатика.

Тема:  Захист колективного навчального проекту.

Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2524427
Пройти потрібно до 19 жовтня 20.00.



18 жовтня.

Інформатика.

Тема: Виконання колективного навчального проекту.

Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8676921
Пройти потрібно до 18 жовтня 20.00.

Біологія.

Тема: Практична робота 1. Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування.

1. Перегляньте відео.
2. Заповніть таблиці (2 шт). (Всі дані в відео)
3. Напишіть висновок.
4. Фотозвіт мені в Вайбер.




14 жовтня.

Інформатика.

Тема 1: Поняття пошукової оптимізації.

Опрацюйте матеріал за презентацією.


Тема 2: Просування веб-сайтів.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 25 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Біологія.

Тема: Організм як середовище мешкання.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 9 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


13 жовтня.

Інформатика.

Тема: Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 24 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


12 жовтня.

Інформатика.

Тема: Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст.218-223 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


11 жовтня.

Інформатика.

Тема: Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст.213-218 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Біологія.

Тема: Симбіоз та його форми.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
 


23 вересня.

Тема 1: Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Практична робота 4. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 12 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.  

Тема 2: Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 13 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


15 вересня.

Тема:  Системи електронного урядування.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 7 ст. 69-71 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


13 вересня.

Тема 1:  Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності. Практична робота 2.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 6 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Тема 2: Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 7 ст. 61-68 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

9 вересня.

Тема: Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього– аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 5 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

8 вересня.

Тема: Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 4 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


7 вересня.

Тема: Людина в інформаційному суспільстві. Проблеми інформаційної безпеки. Практична робота 1.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 3 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Виконайте вправу 1 на ст. 9. Заготовка до вправи тут: https://docs.google.com/document/d/1lIfTlUi_pV-3hclU0DOHZlwTTgUVDey7/edit?usp=sharing&ouid=118269611752458767981&rtpof=true&sd=true
4. Фотозвіт мені в Вайбер.


6 вересня.

Тема:  Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Сучасні інформаційні технології та системи.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 2 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

5 вересня.

Тема:  Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 1 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Підручник можна скачать тут: https://drive.google.com/file/d/1G2_gtM_nPsztDCDKcz9nsTPujGqatq7m/view?usp=sharing 








7 червня.

Хімія.

Тема:  Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4213482

Пройти тести потрібно до 7 червня 19.00.


6 червня.

Інформатика.

Тема:  Повторення і систематизація знань модуля «Графічний дизайн».

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8867835
Пройти потрібно до 19.00.

1 червня.

Хімія.

Тема:   Розв’язування розрахункових задач та вправ.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2495415
Пройти потрібно до 19.00.

31 травня.

Хімія.

Тема:  Самостійна робота.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5784019
Пройти потрібно до 19.00.

30 травня.

Інформатика.

Тема:  Створення шпальт(смуг) набору багатосторінкового видання (ескіз). Обкладинка журналу. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу.  Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура). 

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

25 травня.

Хімія.

Тема:   «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. 

1. Опрацюйте параграф 38.
2. Складіть конспект.
3. 
Фотозвіт мені в Вайбер.

24 травня.

Хімія.

Тема:      Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

1. Опрацюйте параграф 36, 37.
2. Складіть конспект.
3. 
Фотозвіт мені в Вайбер.


23 травня.

Інформатика.

Тема:  Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. Способи складання буклетів. Види згинів буклету. Технологічні особливості виготовлення буклетів. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. Створення шпальт(смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту. Контактні відомості. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. Верстка буклету.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


18 травня.

Хімія.

Тема:  Тематична робота.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6321681
Пройти потрібно до 19.00.

17 травня.

Хімія.

Тема:  Узагальнення та систематизація знань.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8947066
Пройти потрібно до 19.00.

16 травня.

Інформатика.

Тема:   Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти. «Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти. Абзацний відступ. Буквиця. Відбиття лінійками. 

1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://drive.google.com/file/d/118LbMTNC_CGF44LLlv91H4fnxCs2Hefv/view?usp=sharing
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

11 травня.

Хімія.

Тема: Представлення результатів навчальних проектів.

7. Штучні алмази у техніці.

8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

11. Кислотні дощі.

12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

1. Вам потрібно підготувати повідомлення (не менше двох сторінок в зошиті) на одну з запропонованих тем.
2.  Фотозвіт мені в Вайбер.

10 травня.

Хімія.

Тема: Розв’язування розрахункових задач та вправ.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6971471
Пройти потрібно до 19.00.

9 травня.

Інформатика.

Тема: Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору. Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля). Методи композиції тексту та графіки в смузі набору.  

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

4 травня.

Хімія.

Тема: Розв’язування розрахункових задач та вправ.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4559609
Пройти потрібно до 19.00.

3 травня.

Хімія.

Тема: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

1. Опрацюйте параграф 35.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 2 на ст. 159.

4. Фотозвіт мені в Вайбер.

2 травня.

Інформатика.

Тема:   Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж).

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


27 квітня.

Хімія.

Тема:   Особливості будови  атомів металів. Поширення у природі.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.

3. Фотозвіт мені в Вайбер.

 


26 квітня.

Хімія.

Тема: Місце металічних елементів у періодичній системі.

1. Опрацюйте матеріал нижче. .
2. Складіть конспект.
3. 
Фотозвіт мені в Вайбер.

Місце елементів-металів у Періодичній системі хімічних елементів Д. І. Менделєєва 

Метали мають величезне значення в розвитку людської цивілізації. З давніх-давен людству відомі золото, срібло, мідь та залізо. Сучасна металургія отримує для потреб техніки більше 60 металів та на їх основі понад 5000 сплавів.

Розглянемо положення елементів-металів у Періодичній системі хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Якщо провести лінію від Бору до Астату, то можна помітити, що усі елементи, розташовані лівіше від проведеної лінії, відносять до металічних. Правіше цієї межі розміщені переважно елементи-неметали та деяка частина d-елементів, які належать до так званих перехідних металів (наприклад, Хром, Ферум, Платина). Бачимо, що переважна більшість відомих хімічних елементів є металічними.

Атоми елементів-металів на зовнішньому енергетичному рівні містять невелику кількість електронів — від одного до трьох, зрідка — чотири. Намагаючись набути стійкої електронної конфігурації інертних газів, металічні елементи легко віддають електрони, утворюючи катіони. Чим менше електронів міститься на зовнішньому енергетичному рівні і чим більший радіус атома, тим легше атом металічного елемента перетворюється на відповідний катіон. За цієї причини в періодах при збільшенні заряду атомного ядра, металічні властивості зменшуються, а в групах — збільшуються.

Метали є речовинами немолекулярної будови. Оскільки атоми елементів-металів здатні віддавати електрони з зовнішнього енергетичного рівня, то у вузлах кристалічної ґратки металів містяться позитивні йони і деяка частина нейтральних атомів. Між ними хаотично пересуваються відносно вільні електрони, які стають спільними для всієї кристалічної ґратки. Таку кристалічну ґратку називають металічною. Усуспільнені електрони, вільно пересуваючись, компенсують сили електростатичного відштовхування між позитивно зарядженими йонами і, таким чином, забезпечують хімічний зв’язок в кристалі металу. Зв’язок, який здійснюють відносно вільні електрони між катіонами металів кристалічної ґратки називають металічним.

Фізичні властивості металів зумовлені особливостями їх будови. За звичайних умов усі метали (за винятком ртуті) є твердими кристалічними речовинами. Температури плавлення металів значно відрізняються: цезій можна розплавити у долоні, а температура плавлення вольфраму +3410 °С.

Більшість металів, за винятком золота та міді, мають сріблясто-білий або сріблясто-сірий колір. Усі метали мають характерний металевий блиск, який пояснюється наявністю в них вільних електронів. У вигляді порошку метали втрачають блиск (крім магнію і алюмінію) і набувають чорного або темно-сірого кольору.

Усі метали — добрі провідники електричного струму. Це пояснюється наявністю вільних електронів, які під впливом навіть невеликої різниці потенціалів починають пересуватися в певному напрямку. Найкращими провідниками електричного струму є срібло, мідь, золото, алюміній і залізо. Метали мають високу теплопровідність, яка також пояснюється високою рухливістю електронів.

Більшість металів пластичні. Їх можна кувати, витягати в дріт, прокочувати в тонкі листи. При цьому відбувається зсув атомів та йонів кристалічної ґратки, але зв’язки між ними не розриваються завдяки руху відносно вільних електронів. Пластичність зменшується в ряду Au, Ag, Cu, Sn, Pb, Zn, Fe. Золото можна прокатати в тонку фольгу товщиною до 0,003 мм.

Метали відрізняються своєю твердістю. Найбільш твердим є хром, яким можна різати скло. Найбільш м’якими є натрій і калій, які легко ріжуться ножем. Також метали різняться своєю густиною. Найлегшим з металів є літій, а найважчим — осмій.


25 квітня.

Інформатика.

Тема: Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з текстом і зображенням. Концепція багатосторінкового документа. Смислові та художньо-декоративні завдання при підготовці поліграфічної продукції. Основні друкарські терміни. Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового видання. Вимоги єдності стилю в графічній композиції.

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

20 квітня.

Хімія.

Тема: Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

1. Опрацюйте параграф 33, 34.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 2 на ст. 157.

4. Фотозвіт мені в Вайбер.

19 квітня.

Хімія.

Тема: Лабораторний дослід №7-8  «Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів».

1. Перегляньте відео.



2. Опрацюйте матеріал за підручником ст.142.
3. Складіть схеми рівнянь реакцій, напишіть висновок (як виявити йони).
4. Звіт скиньте мені в Вайбер.

18 квітня.

Інформатика.

Тема: Художні ефекти.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
4.  Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1286435
Пройти потрібно до 19.00.

2. Опрацюйте матеріал за підручником ст.142.
3. Складіть схеми рівнянь реакцій, напишіть висновок (як виявити йони).
4. Звіт скиньте мені в Вайбер.

13 квітня.

Хімія.

Тема: Лабораторний дослід № 3-6 «Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію».

1. Перегляньте відео 




2. Опрацюйте матеріал за підручником ст.141-142.
3. Складіть схеми рівнянь реакцій, напишіть висновок (як виявити йони).
4. Звіт скиньте мені в Вайбер.

12 квітня.

Хімія.

Тема: Проміжний конроль з теми: Неорганічні речовини і їхні властивості.

 Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5752133

Пройти потрібно до 19.00.

11 квітня.

Інформатика.

Тема: Робота з текстом. Робота з символьними об'єктами. Макетування. Художнє оформлення тексту.

1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1NP8UC8a9hdgymDU_L50tGq4P0QN7w2Dw/view?usp=sharing
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

6 квітня.

Хімія.

Тема: Якісні реакції на деякі йони.

1. Опрацюйте параграф 32.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 1 на ст. 144.

4. Фотозвіт мені в Вайбер.

5 квітня.

Хімія.

Тема: Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

1. Опрацюйте параграф 31.
2. Складіть конспект.
3. 
Фотозвіт мені в Вайбер.


4 квітня.

Інформатика.

Тема: Ділова графіка.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

30 березня.

Хімія.

Тема: Мінеральні добрива. Застосування мінеральних добрив.

1. Опрацюйте параграф 30.
2. Складіть конспект.
3. 
Фотозвіт мені в Вайбер.


29 березня.

Хімія.

Тема: Сучасні силікатні матеріали.

1. Опрацюйте параграф 29.
2. Складіть конспект.
3. 
Фотозвіт мені в Вайбер.

28 березня.

Інформатика.

Тема: Робота з векторними контурами. Трасування об'єктів. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

23 березня.

Хімія.

Тема: Практична робота № 1 « Дослідження якісного складу солей».

 Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5925711

Пройти потрібно до 19.00.

22 березня.

Хімія.

Тема: Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

1. Опрацюйте параграф 28.
2. Складіть конспект.
3. 
Фотозвіт мені в Вайбер.

21 березня.

Інформатика.

Тема: Основні інструменти для малювання. Заливка об'єктів. Робота з градієнтами. Прозорість. Градієнтна сітка.

 Опрацюйте матеріал, переглянувши ВІДЕО. 

16 березня.

Хімія.

Тема: Застосування металів та їхніх сплавів.

1. Опрацюйте параграф 25.
2. Складіть конспект.
3. 
Фотозвіт мені в Вайбер.

23 лютого.

Хімія.

Тема: Середні та кислі солі.

1. Опрацюйте параграф 27 ст.119-120.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 1 на сторінці 121.

4. Фотозвіт мені в Вайбер.

9 лютого.

Хімія.

Тема: Розв’язування розрахункових задач та вправ.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2193674
Пройти тести потрібно до 9 лютого 18.00.


8 лютого.

Хімія.

Тема: Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

1. Опрацюйте параграф 26.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 5 на сторінці 117.

4. Фотозвіт мені в Вайбер.


7 лютого.

Інформатика.

Тема: Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика.

2. Складіть конспект.
Фотозвіт мені в Вайбер.


16 квітня.

Інформатика.

Тема: Графіка для веб-середовища.

1. Опрацюйте матеріал за параграфами 11.12.

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Хімія.

Тема: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

1. Опрацюйте параграф 35.
2. 
Складіть конспект. 

3. Завдання 3 (а, б, в) на ст. 159.

 Фотозвіт мені в Вайбер.


15 квітня.

Інформатика.

Тема: Створення веб-сторінок.

1. Опрацюйте матеріал за параграфами 11.11.

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

13 квітня.

Хімія.

Тема: Особливості будови  атомів металів. Поширення у природі.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1813406


12 квітня.

Інформатика.

Тема: Адаптивна верстка. 

1. Опрацюйте матеріал за параграфами 11.10 (ст.176-181).

2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


9 квітня.

Інформатика.

Тема: Каскадні таблиці стилів.

Продовжуємо роботу над створенням сайту. Вам потрібно опублікувати свій сайт та вислати посилання на нього мені на Вайбер. Як опублікувати - дивіться в відео нижче (1 квітня).

Хімія.

Тема: Місце металічних елементів у періодичній системі.

1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1lDt6t3UxYZYw_Z-bL44tsPemZJR-Es-k/view?usp=sharing
2. 
Складіть конспект. 

 Фотозвіт мені в Вайбер.

6 квітня.

Хімія.

Тема: Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

1. Опрацюйте параграф 33, 34.
2. 
Складіть конспект. 

3. Завдання 2 на ст. 157.

 Фотозвіт мені в Вайбер.


5 квітня.

Інформатика.

Тема: Створення макету інформаційної структури сайта.

Продовжуємо роботу над створенням сайту. Одна з вимог: сайт повинен містить гіперпосилання на інший ресурс (наприклад, на Вікіпедію чи інший).


2 квітня.

Інформатика.

Тема: Інструменти веб-розробника.

Продовжуємо роботу над створенням сайту.

Хімія.

Тема: Лабораторний дослід №7-8  «Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів».

 Розв*яжіть задачі:

1. 15г цукру заляли 100мл води. Визначити масову частку розчиненої речовині в даному розчині.
2. Приготували 200г розчину, де цукру 5г. Визначіть масову частку води в розчині.

1 квітня.

Інформатика.

Тема: Адміністрування сайта.

1. Вам потрібно створити власний сайт (на кілька сторінок) на довільну тематику. Це завдання не на один урок.
2. Як створювати сайт перегляньте тут: https://drive.google.com/file/d/1J1JdPqRYZPd0bAFUOYZWumszofp3yErC/view?usp=sharing
3. По можливості скидайте скріни мені в Вайбер.


15 березня.

Інформатика.

Тема: Основні тренди у веб-дизайні.

1. Опрацюйте матеріал за параграфами 11.1 (ст.135-138).
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Хімія.

Тема: Якісні реакції на деякі йони.

1. Опрацюйте параграф 32.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

12 березня.

Хімія.

Тема: Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

1. Опрацюйте параграф 31.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


9 березня.

Хімія.

Тема: Мінеральні добрива. Застосування мінеральних добрив.

1. Опрацюйте параграф 30.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


5 березня.

Хімія.

Тема: Сучасні силікатні матеріали.

1. Опрацюйте параграф 29, завд. 6 на ст.132.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


29 січня.

Хімія.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6491939



22 січня.

Хімія.

Тема: Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

1. Опрацюйте параграф 22(ст. 96-100).
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Інформатика.

Тема: Реалізація алгоритму пошуку в ширину.

Повторити попередній матеріал.


21 січня.

Інформатика.

Тема: Пошук у ширину.

1. Опрацюйте матеріал за параграфами 8.3 (ст.102-103).
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


19 січня.

Хімія.

Тема: Кислоти. Кислотні дощі.

1. Опрацюйте параграф 21(ст. 91-94),  22(ст. 96).
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

18 січня.

Інформатика.

Тема: Рекурсивний пошук. Пошук у рядку.

1. Опрацюйте матеріал за параграфами 8.3 (ст.100-101).
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

15 січня.

Інформатика.

Тема: Повторення вивчених методів пошуку: лінійний та бінарний пошук.

1. Повторити попередній матеріал.

Хімія.

Тема: Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

1. Опрацюйте параграф 21 ст. 90-91.
2. Фотозвіт мені в Вайбер.


14 січня.

Інформатика.

1.Тема: Способи подання графів у комп’ютері.

1. Опрацюйте матеріал за параграфами 8.2 (ст.98).
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


12 січня.

Хімія.

Тема: Особливості водних розчинів неметалічних  сполук з Гідрогеном, їх застосування.

1. Опрацюйте параграф 20.

2. Фотозвіт мені в Вайбер.


11 січня.

Інформатика.

1.Тема: Приклади програм обробки рядків.

2.Тема: Основні поняття і терміни теорії графів.

1. Опрацюйте матеріал за параграфами 7.3 (ст.92) та 8.1 (ст. 94).
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Підручник тут: https://drive.google.com/file/d/184WGb8Sl3rESzPFgKURvHGOLexCPoxYM/view?usp=sharing


6 листопада.

Інформатика.

Тема: Виконання індивідуальних та колективних проектів.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1560454

3 листопада.

Хімія.

Тема: Узагальнення та систематизація знань.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2102332


30 жовтня.

Хімія.

Тема: Узагальнення та систематизація знань.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1003346

Інформатика.

Тема: Сутність імпорту та експорту об’єктів.

1. Опрацюйте матеріал за підручником 
Інформатика Руденко 11 клас
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


29 жовтня.

Інформатика.

Тема: Запити з умовою. Групування запитів.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


27 жовтня.

Хімія.

Тема: Самостійна робота  «Хімічний зв'язок і будова речовини».

1.  Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7395071


26 жовтня.

Інформатика.

Тема: Призначення, основні поняття та терміни мови SQL.

Найпростіші запити мовою SQL у системі Access.

1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1NpuIUfMPvV1YKrWrX19u7JL8dCle3WK5/view?usp=sharing
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


23 жовтня.

Хімія.

Тема: Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

1. Опрацюйте параграф 8 ст. 35-36.
2. Завдання 5 на ст. 37.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Інформатика.

Тема: Створення звітів. 

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8638961

Пройти потрібно до 23 жовтня 20:00


22 жовтня.

Інформатика.

Тема: Створення звіту за допомогою конструктора звітів.

1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1RRH3JXLiyxNPBhNmWI0f2TjOe6ZnJV8V/view?usp=sharing
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Також перегяньте   відео


20 жовтня.

Хімія.

Тема: Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

1. Опрацюйте параграф 8 ст. 32-35.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


19 жовтня.

Інформатика.

Тема:  

Створення форм за допомогою конструктора форм. 
Поняття звіту. Автоматичне створення звіту.

1. Опрацюйте матеріал за посиланням (https://drive.google.com/file/d/1s3hYhRGsYjDGf7PSqRahoAV_TIQIJzVL/view?usp=sharing)
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Використання  ігрових методів навчання на урока інформатики. Джерело:  https://svitppt.com.ua/download.html?id=11137