2023-2024
16 лютого.
Тема 1: Текстові рядки як масиви символів.
Тема 2: Зображення як цілісний об’єкт та як масив пікселів.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.1
2
15 лютого.
Тема 1: Поняття, реалізація та застосування масивів (списків).
Тема 2: Функції та методи опрацювання масивів (списків).
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер. 12
13 лютого.
Тема: Взаємодія об’єктів.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
28 листопада.
Тема: Використання форм для введення й редагування даних.
Опрацюйте матеріал за презентацією.
27 листопада.
Тема: Створення форм за допомогою конструктора форм.
Опрацюйте матеріал за презентацією.
9 травня.
Інформатика.
Тема : Формально-логічні закони: тотожності, протиріччя, виключення третього, достатньої підстави.
1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://elearn.nubip.edu.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=397131
2. Завтра тести з даної теми.
24 лютого.
Інформатика.
Тема : Анімація. Види анімації. Комп’ютерна анімація.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Біологія.
Тема:
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
23 лютого.
Інформатика.
Тема : Представлення та захист навчальних проєктів.
Пройти потрібно до 23 лютого 20.00.
17 листопада.
Інформатика.
Тема: Створення форм за допомогою простих засобів.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст. 65-69 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
4 листопада.
Інформатика.
Тема 1: Створення структури таблиць і введення вмісту.
Тема 2: Пошук, сортування і фільтрація даних у таблицях.
1. Опрацюйте матеріал за презентаціями.
Пройти потрібно до 4 листопада 20.00.
Біологія.
Тема: Фотоперіодизм та його адаптивне значення.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
3 листопада.
Інформатика.
Тема: Сортування та фільтрація записів. Операції над таблицями.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст. 37-40 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
2 листопада.
Інформатика.
Тема: Уведення, пошук і редагування даних у таблиці.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст. 33-36 підручника.
Пройти потрібно до 2 листопада 20.00.
1 листопада.
Інформатика.
Тема: Ключові поля, індекси, зв’язування таблиць.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст. 28-32 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Біологія.
Тема: Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації. Типи адаптивних біологічних ритмів організмів.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 11 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
28 жовтня.
Біологія.
Тема: Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 10 ст.66-69 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
27 жовтня.
Інформатика.
Тема: Основні відомості про СУБД Access.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст.17-19 підручника.
Пройти потрібно до 27 жовтня 20.00.
26 жовтня.
Інформатика.
Тема: Бази даних в інформаційних системах.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст.14-16 підручника.
Пройти потрібно до 26 жовтня 20.00.
25 жовтня.
Інформатика.
Тема: Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області. Класифікація зв’язків за множинністю та обов’язковістю.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Біологія.
Тема: Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна.
Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4797895Пройти потрібно до 25 жовтня 20.00.
20 жовтня.
Інформатика.
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8814071Пройти потрібно до 20 жовтня 20.00.
19 жовтня.
Інформатика.
Тема: Захист колективного навчального проекту.
Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2524427Пройти потрібно до 19 жовтня 20.00.
18 жовтня.
Інформатика.
Тема: Виконання колективного навчального проекту.
Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8676921Пройти потрібно до 18 жовтня 20.00.
Біологія.
Тема: Практична робота 1. Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування.
1. Перегляньте відео.2. Заповніть таблиці (2 шт). (Всі дані в відео)3. Напишіть висновок.4. Фотозвіт мені в Вайбер.
14 жовтня.
Інформатика.
Тема 1: Поняття пошукової оптимізації.
Опрацюйте матеріал за презентацією.
Тема 2: Просування веб-сайтів.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 25 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Біологія.
Тема: Організм як середовище мешкання.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 9 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
13 жовтня.
Інформатика.
Тема: Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 24 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
12 жовтня.
Інформатика.
Тема: Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст.218-223 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
11 жовтня.
Інформатика.
Тема: Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та ст.213-218 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Біологія.
Тема: Симбіоз та його форми.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
23 вересня.
Тема 1: Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Практична робота 4.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 12 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Тема 2: Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 13 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
15 вересня.
Тема: Системи електронного урядування.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 7 ст. 69-71 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
13 вересня.
Тема 1: Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності. Практична робота 2.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 6 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Тема 2: Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 7 ст. 61-68 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
9 вересня.
Тема: Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього– аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 5 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
8 вересня.
Тема: Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 4 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
7 вересня.
Тема: Людина в інформаційному суспільстві. Проблеми інформаційної безпеки. Практична робота 1.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 3 підручника.2. Складіть конспект.3. Виконайте вправу 1 на ст. 9. Заготовка до вправи тут: https://docs.google.com/document/d/1lIfTlUi_pV-3hclU0DOHZlwTTgUVDey7/edit?usp=sharing&ouid=118269611752458767981&rtpof=true&sd=true4. Фотозвіт мені в Вайбер.
6 вересня.
Тема: Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Сучасні інформаційні технології та системи.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 2 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
5 вересня.
Тема: Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 1 підручника.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Підручник можна скачать тут: https://drive.google.com/file/d/1G2_gtM_nPsztDCDKcz9nsTPujGqatq7m/view?usp=sharing
7 червня.
Хімія.
Тема: Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4213482
Пройти тести потрібно до 7 червня 19.00.
6 червня.
Інформатика.
Тема: Повторення і систематизація знань модуля «Графічний дизайн».
Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8867835Пройти потрібно до 19.00.
1 червня.
Хімія.
Тема: Розв’язування розрахункових задач та вправ.
Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2495415Пройти потрібно до 19.00.
31 травня.
Хімія.
Тема: Самостійна робота.
Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5784019Пройти потрібно до 19.00.
30 травня.
Інформатика.
Тема: Створення шпальт(смуг) набору багатосторінкового видання (ескіз). Обкладинка журналу. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу. Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура).
1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/дизайн-у-поліграфії/урок-342. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
25 травня.
Хімія.
Тема: «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.
1. Опрацюйте параграф 38.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
24 травня.
Хімія.
Тема: Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
1. Опрацюйте параграф 36, 37.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
23 травня.
Інформатика.
Тема: Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. Способи складання буклетів. Види згинів буклету. Технологічні особливості виготовлення буклетів. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. Створення шпальт(смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту. Контактні відомості. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. Верстка буклету.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
18 травня.
Хімія.
Тема: Тематична робота.
Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6321681Пройти потрібно до 19.00.
17 травня.
Хімія.
Тема: Узагальнення та систематизація знань.
Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8947066Пройти потрібно до 19.00.
16 травня.
Інформатика.
Тема: Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти. «Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти. Абзацний відступ. Буквиця. Відбиття лінійками.
1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://drive.google.com/file/d/118LbMTNC_CGF44LLlv91H4fnxCs2Hefv/view?usp=sharing2. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
11 травня.
Хімія.
Тема: Представлення результатів навчальних проектів.
7. Штучні алмази у техніці.
8. Раціональне використання добрив та
проблема охорони довкілля.
9. Запобігання негативному впливові нітратів
на організм людини.
10. Неорганічні речовини у фармації (або
домашній аптечці) і харчовій промисловості.
11. Кислотні дощі.
12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і
лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
1. Вам потрібно підготувати повідомлення (не менше двох сторінок в зошиті) на одну з запропонованих тем.2. Фотозвіт мені в Вайбер.
10 травня.
Хімія.
Тема: Розв’язування розрахункових задач та вправ.
Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6971471Пройти потрібно до 19.00.
9 травня.
Інформатика.
Тема: Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору. Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля). Методи композиції тексту та графіки в смузі набору.
1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/дизайн-у-поліграфії/урок-312. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
4 травня.
Хімія.
Тема: Розв’язування розрахункових задач та вправ.
Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4559609Пройти потрібно до 19.00.
3 травня.
Хімія.
Тема: Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
1. Опрацюйте параграф 35.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 2 на ст. 159.
4. Фотозвіт мені в Вайбер.
2 травня.
Інформатика.
Тема: Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж).
1. Опрацюйте матеріал за посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/дизайн-у-поліграфії/урок-302. Складіть конспект.3. Фотозвіт мені в Вайбер.
27 квітня.
Хімія.
Тема: Особливості будови атомів металів. Поширення у природі.
1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
26 квітня.
Хімія.
Тема: Місце металічних елементів у періодичній системі.
1. Опрацюйте матеріал нижче. .
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
Місце елементів-металів у Періодичній системі хімічних елементів Д. І. Менделєєва
Метали мають величезне значення в розвитку людської цивілізації. З давніх-давен людству відомі золото, срібло, мідь та залізо. Сучасна металургія отримує для потреб техніки більше 60 металів та на їх основі понад 5000 сплавів.
Розглянемо положення елементів-металів у Періодичній системі хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Якщо провести лінію від Бору до Астату, то можна помітити, що усі елементи, розташовані лівіше від проведеної лінії, відносять до металічних. Правіше цієї межі розміщені переважно елементи-неметали та деяка частина d-елементів, які належать до так званих перехідних металів (наприклад, Хром, Ферум, Платина). Бачимо, що переважна більшість відомих хімічних елементів є металічними.
Атоми елементів-металів на зовнішньому енергетичному рівні містять невелику кількість електронів — від одного до трьох, зрідка — чотири. Намагаючись набути стійкої електронної конфігурації інертних газів, металічні елементи легко віддають електрони, утворюючи катіони. Чим менше електронів міститься на зовнішньому енергетичному рівні і чим більший радіус атома, тим легше атом металічного елемента перетворюється на відповідний катіон. За цієї причини в періодах при збільшенні заряду атомного ядра, металічні властивості зменшуються, а в групах — збільшуються.
Метали є речовинами немолекулярної будови. Оскільки атоми елементів-металів здатні віддавати електрони з зовнішнього енергетичного рівня, то у вузлах кристалічної ґратки металів містяться позитивні йони і деяка частина нейтральних атомів. Між ними хаотично пересуваються відносно вільні електрони, які стають спільними для всієї кристалічної ґратки. Таку кристалічну ґратку називають металічною. Усуспільнені електрони, вільно пересуваючись, компенсують сили електростатичного відштовхування між позитивно зарядженими йонами і, таким чином, забезпечують хімічний зв’язок в кристалі металу. Зв’язок, який здійснюють відносно вільні електрони між катіонами металів кристалічної ґратки називають металічним.
Фізичні властивості металів зумовлені особливостями їх будови. За звичайних умов усі метали (за винятком ртуті) є твердими кристалічними речовинами. Температури плавлення металів значно відрізняються: цезій можна розплавити у долоні, а температура плавлення вольфраму +3410 °С.
Більшість металів, за винятком золота та міді, мають сріблясто-білий або сріблясто-сірий колір. Усі метали мають характерний металевий блиск, який пояснюється наявністю в них вільних електронів. У вигляді порошку метали втрачають блиск (крім магнію і алюмінію) і набувають чорного або темно-сірого кольору.
Усі метали — добрі провідники електричного струму. Це пояснюється наявністю вільних електронів, які під впливом навіть невеликої різниці потенціалів починають пересуватися в певному напрямку. Найкращими провідниками електричного струму є срібло, мідь, золото, алюміній і залізо. Метали мають високу теплопровідність, яка також пояснюється високою рухливістю електронів.
Більшість металів пластичні. Їх можна кувати, витягати в дріт, прокочувати в тонкі листи. При цьому відбувається зсув атомів та йонів кристалічної ґратки, але зв’язки між ними не розриваються завдяки руху відносно вільних електронів. Пластичність зменшується в ряду Au, Ag, Cu, Sn, Pb, Zn, Fe. Золото можна прокатати в тонку фольгу товщиною до 0,003 мм.
Метали відрізняються своєю твердістю. Найбільш твердим є хром, яким можна різати скло. Найбільш м’якими є натрій і калій, які легко ріжуться ножем. Також метали різняться своєю густиною. Найлегшим з металів є літій, а найважчим — осмій.
Немає коментарів:
Дописати коментар