Дистанційне навчання 7 клас

2023-2024

13 лютого.

Тема:  Культура почуттів. 

1. Опрацюйте матеріал за параграфом 17 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
4. Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6460329

Тести потрібно пройти до 20.00 і проходимо ОДИН раз.





27 листопада.

Тема: Алгоритми роботи над числовими величинами у мові програмування. Практична робота 4. 

Сьогодні в нас мала бути практична робота, завдання до якої в підручнику на ст. 74 (Вправа 1. Равлик). Перегляньте відео виконання вправи: 

Для тих, хто схоче сам виконати вправу, даю посилання на безкоштовний онлайн-ресурс роботи з мовою Python (можна працювати й з смартфоном):

https://create.withcode.uk/    Скачувати й встановлювати нічого не потрібно. Успіхів.





2 листопада.

Тема:  Мова програмування. Середовище програмування. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 7 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


26 жовтня.

Тема: Інтернет речей. Тематичне оцінювання.  

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 6 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
4. Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1645898

Тести потрібно пройти до 20.00 і проходимо ОДИН раз.




19 жовтня.

Тема:  Навчання в Інтернеті. Онлайнові перекладачі. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 5 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


12 жовтня.

Тема:   Хмарні сервіси. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Практична робота 3.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 4 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
4. Пройдіть тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2774260
Тести потрібно пройти до 20.00 і проходимо ОДИН раз.



28 вересня.

Тема:   Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 4 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


23 вересня.

Тема: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 3 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


21 вересня.

Тема: Використання адресної книги та списків розсилки.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 2 ст. 15-18 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


13 вересня.

Тема: Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Практична робота 1.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 2 ст. 10-14 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Відправте електронного листа на адресу:  kondratyuk.alex.1976@gmail.com    з вкледеним файлом (можна фото).
4. Фотозвіт мені в Вайбер.  

9 вересня.

Тема: Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 1 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.




7 червня.

Хімія.

Тема:  Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5706221

Пройти тести потрібно до 7 червня 19.00.


6 червня.

Інформатика.

Тема:  Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5182337
Тести потрібно пройти до 19.00 і проходимо ОДИН раз.

2 червня.

Хімія.

Тема:    Навчальний  проект "Способи очищення води в побуті."

1. Вам потрібно підготувати повідомлення (не менше двох сторінок в зошиті) на дану тему.
2.  Фотозвіт мені в Вайбер.

30 травня.

Інформатика.

Тема: Реалізація математичних моделей.

Пройдіть також тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6985155
Тести потрібно пройти до 19.00 і проходимо ОДИН раз.

26 травня.

Хімія.

Тема:  Кислотні дощі. Проблема чистої води.  

1.  Опрацюйте матеріал за параграфом 32 ст.193-195 .
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

24 травня.

Хімія.

Тема:  Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.

1.  Опрацюйте матеріал за параграфом 32 ст.190-193 .
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

23 травня.

Інформатика.

Тема: Моделі. Етапи побудови моделей. 

1.  Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфами 17, 18 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

19 травня.

Хімія.

Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про індикатори.

1. Опрацюйте параграф 30, 31.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

16 травня.

Інформатика.

Тема:  Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули.

1.  Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 16 ст.150-152 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


12 травня.

Хімія.

Тема:     Навчальний  проект "Дослідження фізичних і хімічних властивостей води."

1. Вам потрібно підготувати повідомлення (не менше двох сторінок в зошиті) на дану тему.
2.  Фотозвіт мені в Вайбер.

10 травня.

Хімія.

Тема: Виготовлення розчину.

1. Виконайте практичну роботу №5 на ст.178-179 підручника (обидва варіанти).
2. Результати занесіть в таблицю (як на ст.179).
3. Фотозвіт пришліть мені в Вайбер.

9 травня.

Інформатика.

Тема: Адресація. Формули. 

1.  Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 16 ст.146-149 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

5 травня.

Хімія.

Тема: Розрахункові задачі. Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині.

 Розв*яжіть задачі, сфотографуйте та пришліть мені в Вайбер.
1.  15г цукру заляли 100мл води. Визначити масову частку розчиненої речовині в даному розчині.
2.  Приготували 40г розчину, де масова частка солі становить 10%. Скільки грам солі і  який об’єм води в приготовленому розчині?
3.  Приготували 150г розчину, де води 120г. Визначіть масову частку розчиненої речовини в розчині.

Д/З    Повторити параграф 29.

2 травня.

Інформатика.

Тема: Введення, редагування й форматування даних основних типів.

 1.  Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 15 ст. 136-140 підручника.

2. Складіть конспект.

3. Фотозвіт мені в Вайбер.

28 квітня.

Хімія.

Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.

1. Опрацюйте параграф 29.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 211, 213 на ст. 177.
4. Фотозвіт мені в Вайбер.

26 квітня.

Хімія.

Тема: Вода — розчинник. Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. 

1. Опрацюйте параграф 28.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 206, 209 на ст. 172.
4. Фотозвіт мені в Вайбер.

25 квітня.

Інформатика.

Тема:  Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Форматування електронних таблиць.

1.  Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 15 ст.134-135 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

21 квітня.

Хімія.

Тема:  Вода, склад и молекули, поширеність у природі, фізичні властивості.

1. Опрацюйте параграф 27.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 198, 201 на ст. 169.
4. Фотозвіт мені в Вайбер.

18 квітня.

Інформатика.

Тема:  Редагування  електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів. 

1.  Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 14 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

14 квітня.

Хімія.

Тема: Узагальнення вивченого. 

Пройдіть також тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7740160
Тести потрібно пройти до 19.00 і проходимо ОДИН раз.

12 квітня.

Хімія.

Тема:  Навчальний  проект  "Застосування та біологічна роль кисню."

1. Вам потрібно підготувати повідомлення (не менше двох сторінок в зошиті) на дану тему.
2.  Фотозвіт мені в Вайбер.

11 квітня.

Інформатика.

Тема:    Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

1.  Опрацюйте матеріал за презентацією та перегляньте ВІДЕО.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

7 квітня.

Хімія.

Тема:  Проблема чистого повітря.  Навчальний  проект  "Проблема забруднення повітря".

1. Вам потрібно підготувати повідомлення (не менше двох сторінок в зошиті) на дану тему.
2.  Фотозвіт мені в Вайбер.

4 квітня.

Інформатика.

Тема: Складання програм для розв’язання навчальних і життєвих задач.

1.  Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.
4. Пройдіть також тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8687507
Тести потрібно пройти до 19.00 і проходимо ОДИН раз.

31 березня.

Хімія.

Тема:  Озон. 

1. Опрацюйте параграф 26 ст.161-163.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 194, 195 на ст. 164.
4. Фотозвіт мені в Вайбер.

29 березня.

Хімія.

Тема: Колообіг Оксигену в природі.   

1. Опрацюйте параграф 26 ст. 157-160.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


28 березня.

Інформатика.

Тема: Складання програм з використанням алгоритмічної структури повторення. Практична робота 7.

1.  Потрібно виконати, в зошиті, вправу 2 . Сума чисел першого десятка  на сторінці 107.

2. Фотозвіт мені в Вайбер.
Якщо виникнуть труднощі - пишіть.


21 березня.

Інформатика.

Тема: Опис алгоритмів із циклом із параметром мовою програмування.

1.  Опрацюйте матеріал за підручником ст.105-106 та перегляньте ВІДЕО.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

17 березня.

Хімія.

Тема: Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання)    

1. Опрацюйте параграф 24 ст. 150-151, параграф 25.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.

24 лютого.

Хімія.

Тема:  Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами. Реакція сполучення.   

1. Опрацюйте параграф 24.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 174, 175 на ст. 151.
4. Фотозвіт мені в Вайбер.


10 лютого.

Хімія.

Тема:      Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню.

1. Опрацюйте параграф 23.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 167, 168, 169, на сторінці 143.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.


7 лютого.

Інформатика.

Тема: Складання програм з використанням алгоритмічної структури розгалуження. Практична робота 6.

1. Опрацюйте параграф 12.
2. Складіть програму (в зошиті) для ров*язання задачі:
       потрібно ввести довільне ціле число *а*;
       якщо це число *а* > за 8 то *а* потрібно поділити на 2;
       якщо *а*<8 то *а* піднести до квадрату;
       результат вивести на екран.
3. Фотозвіт програми надішліть мені в Вайбер.



28 грудня.

Інформатика.

Тема: Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування.

 Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 10.  

Хімія.

Тема: 1. Хімічні явища в побуті.  2.  Хімічні явища в природному довкіллі.

Підготувати реферати.



15 квітня.

Хімія.

Тема: Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.

1. Опрацюйте параграф 29.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 2, 3, 4, на сторінці 161.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.


13 квітня.

Хімія.

Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про індикатори.

1. Опрацюйте параграф 28.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 2, 3, 4, на сторінці 156.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.


12 квітня.

Інформатика.

Тема:  Розв'язування компетентнісних задач.

1. Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9084379


8 квітня.

Інформатика.

Тема: Редагування  електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 14 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


6 квітня.

Хімія.

Тема: Виготовлення розчину.

1. Опрацюйте параграф 27.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 8, 9, 10, на сторінці 151.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.


5 квітня.

Інформатика.

Тема:  Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та параграфом 13 підручника.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


1 квітня.

Хімія.

Тема: Розрахункові задачі. Обчислення масової частки і маси розчиненої речовини в розчині.

1. Для ров*язання задач вам необхідно опрацювати параграф 26 та приклади розв*язку за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1WRWQNpqVSJN-b7u9nAJlJSr88DYrdUR3/view?usp=sharing
2. Розв*яжіть задачі:

1. 25г солі заляли 100г води. Визначіть масову частку солі в утвореному розчині.

2. 15г цукру заляли 100мл води. Визначити масову частку розчиненої речовині в даному розчині.

3. 7г певної речовини розчинили у 34г спирту. Визначіть масову частку розчиненої речовини в розчині.


3. Фотозвіт мені в Вайбер.


11 березня.

Хімія.

Тема: Вода, склад и молекули, поширеність у природі, фізичні властивості.

1. Опрацюйте параграф 25.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 6, 7, 9, на сторінці 142.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.


9 березня.

Хімія.

Тема: Узагальнення вивченого.

Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2488720


18 січня.

Інформатика.

Тема:  Розв'язування компетентнісних задач.

1. Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1777803


19 січня.

Хімія.

Тема: Повітря, його склад. Оксиген. Поширеність Оксигену в природі. 

1. Опрацюйте параграф 17.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 6, 7, 8, на сторінці 98.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.


18 січня.

Інформатика.

Тема:  Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


14 січня.

Хімія.

Тема: Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.

1. Опрацюйте параграф 19.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 3, 4, 5, на сторінці 106.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.



12 січня.

Хімія.

Тема: Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій.

1. Опрацюйте параграф 18.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 5, 6, 7, на сторінці 102.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.



11 січня.

Інформатика.

Тема:  Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією та виконайте завдання в кінці презентації.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.  


2 листопада.

Інформатика.

Тема: Інтернет речей. 

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


29 жовтня.

Хімія.

Тема: Прості та складні речовини. Багатоманітність речовин.

1. Опрацюйте параграф 12 ст. 64-65.

2. Складіть конспект.

3. Завдання 2, 7, 8 на сторінці 67.

4 Фотозвіт мені в Вайбер.


27 жовтня.

Хімія.

Тема: Різноманітність речовин.  Метали й неметали. Металічні та неметалічні елементи.

1. Опрацюйте параграф 12.

2. Складіть конспект.
3. Завдання 3, 4, 5 на сторінці 67.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.



26 жовтня.

Інформатика.

Тема: Навчання в Інтернеті. Онлайнові перекладачі.

1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.




22 жовтня.

Інформатика.

Тема: Розв'язування компетентнісних задач.

1. Пройдіть тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9587046

Пройти потрібно до 22 жовтня (21:00)




20 жовтня.

Хімія.

Тема: Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів.

1. Опрацюйте параграф 10.
2. Складіть конспект.
3. Завдання 6, 7, 8 на сторінці 58.
4 Фотозвіт мені в Вайбер.



19 жовтня.

Інформатика.

Тема: 
Хмарні сервіси. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. 


1. Опрацюйте матеріал за презентацією.
2. Складіть конспект.
3. Фотозвіт мені в Вайбер.


Немає коментарів:

Дописати коментар

 Використання  ігрових методів навчання на урока інформатики. Джерело:  https://svitppt.com.ua/download.html?id=11137